Spil for mig! (1946) Play Streaming

Play Movie Spil for mig! in Best Video Format. Watch Full Movie Spil for mig! in HD Quality. Full Streaming Spil for mig! in High Definition Format. Download Movie Spil for mig! in Best Look Video Format. Watch Streaming Spil for mig! in High Quality.


You can view a full beskrivelse af Spil for mig! nedenfor:
  • Original titel : Make Mine Music
  • Film titel : Spil for mig!
  • År for film : 1946
  • Genrer af film : Animation, Familie, Musik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1946-04-26
  • Virksomheder af film : Walt Disney Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 75 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 4.9
  • Youtube ID film : ElnqVbngjy0
  • Oversættelse af film : DA,NB,FR,DE,NL,FI,NO,ZH,PT,HE,ES,PT,RU,EN,IT,SV,KO,
  • Aktører film :Ken Darby (Themselves (voice) (as Ken Darby Chorus)), Sterling Holloway (Narrator (segment "Peter and the Wolf") (voice)), David Lichine (Himself (as Lichine)), Andy Russell (Himself (voice)), The Pied Pipers (Themselves (voice) (as Pied Pipers)), Nelson Eddy (Narrator / Characters (segment "The Whale Who Wanted to Sing at the Met") (voice)), Jerry Colonna (Narrator (segment "Casey at the Bat") (voice)), Dinah Shore (Herself (voice)), The King's Men (Themselves (voice) (as King's Men)), Tania Riabouchinskaya (Herself (as Riabouchinska)), Benny Goodman (Himself)

0038718

Spil for mig! is a better film manufacured by Walt Disney Pictures, with a beskrivelse af filmen er "Make Mine Music er en animationsfilm fra 1946 produceret af Walt Disney, og er den den 8. film i rækken af Disneys klassikere. Filmen er bygget op af 10 segmenter med hver sin historie og fortælling.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and best bedste skuespillere.

All natural location første learn about denne film er jeg ikke helt sikker if I such as the idé or possibly not. Efter at have set det I'll just use to think that we really appreciate. I extremely recommend denne film for the ones who appreciate the genre Animation, Familie, Musik, . Might want to ur det without spending a dime by merely klikke a button og tilmeld, are able ur millions of nyeste filmtitler without spending a dime.

... Online Streaming Spil for mig! in High Definition Quality 1080p ....




Background Designer : Merle Cox, Director : Clyde Geronimi, Director : Jack Kinney, Animation : John Lounsbery, Animation : Ollie Johnston, Story : Dick Huemer, Director : Hamilton Luske, Story : Homer Brightman, Director : Robert Cormack, Director : Joshua Meador, Animation : Les Clark
Ja, nu du kan se film hensyn Spil for mig! fuldt længde og har den forbindelse til dette movie Spil for mig! in Best Quality.


Tags: musical,

Spil for mig! (1946) Play Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Spil for mig! (1946) Play Streaming"

Post a Comment